دانلود تحقیق در موردطرح كاهش دماي كوپه لود و اصلاح نرم افزاري سيستم فاير

مطالب دیگر:
📖پاورپوینت آسانسور ساختمان📖پاورپوینت آموزش نرم افزارMSP📖پاورپوینت مباني استناد در نوشته‌ هاي علمي بر اساس شيوه‌ نامه ايران📖تحقیق درباره مدافعان حرم📖تحقیق درباره مدافعان حرم ، نحوه تشکیل مدافعان حرم و هدف آنها📖تحقیق درباره مدافعان حرم از نگاه مقام معظم رهبری📖تحقیق درباره رشته کتابداری پزشکی 📖تحقیق درباره چمن 📖تحقیق درباره گلكاري📖تحقیق درباره کلاهبرداری اینترنتی 📖تحقیق درباره کلاچ📖تحقیق درباره چغندر قند📖تحقیق درباره گشتاور نیرو📖تحقیق درباره کاشت موز📖تحقیق درباره کشت گلخانه ای📖تحقیق درباره گزارش آزمایشگاه فيزيك📖تحقیق درباره گروه حفاظت از جنگل و مراتع📖تحقیق درباره مبانی اوليه حافظه📖تحقیق درباره پرورش شتر مرغ 📖تحقیق درباره مجتمع فولاد 📖تحقیق درباره تاريخچه پوزيتيويسم 📖تحقیق درباره رانش سيارات📖تحقیق درباره گران فروشی📖تحقیق درباره پراکسی سرور 📖تحقیق درباره چرا برخي از روابط سرانجام خوبي ندارند
طرح,کاهش,دماي,کوپه,لود,و,اصلاح,نرم,افزاري,سيستم,فاير,طرح کاهش دماي کوپه لود و اصلاح نرم افزاري سيستم فاير, طرح کاهش دماي کوپه لود و اصلاح نرم ا|2052849|qxe
در این پست قصد معرفی فایل دانلود تحقیق در موردطرح كاهش دماي كوپه لود و اصلاح نرم افزاري سيستم فاير را داریم با ما همراه باشید.

نام فایل : طرح كاهش دماي كوپه لود و اصلاح نرم افزاري سيستم فاير

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 32

حجم : 5 مگابایت


بنام خدا

طرح كاهش دماي كوپه لود و اصلاح نرم افزاري سيستم فاير
جمشید صاحبی سعید کولانی

بسم الله الرحمن الرحيم
طرح كاهش دماي كوپه لود و اصلاح مدار فاير كوپه لود در واحدهاي گازي GE-F9



مقدمه:باتوجه به اهداف برگزاري اولين نشست پشتيباني فني وخدماتي مشترك نيروگاه هاي مشابه (نيروگاههاي داراي واحدهاي گازي مدل )،كه بخشي ازآن به بررسي نيازها ومشكلات مبتلا به واحدهاي گازي يادشده اختصاص يافته است لذا مقاله حاضر كه بيانگر حل يكي ازمشكلات عديده واحدهاي فوق بوده تهيه وجهت استماع حاضران ارائه مي گردد اميد است كه مورد توجه قرار گرفته ودرصورت نيازاجرا گردد
GE-F9
چكيده:
واحد2گازي نيروگاه سيكل تركيبي منتظرقائم از مدتها قبل به دليل نشت گازداغ به درون كوپه لود كه ناشــــــــي ازآسيب ديدن سيلهاي انتهاي اگزوز است بامشـــكل بزرگ تريپ واحد به دليل عملكرد سيستم فاير روبرو بود.ازآنجايي كه لازمه رفـع اين نشتــي توقف واحد به مدت طولاني وتعميرات اساسي درداخل اگزوز مي باشد واين كار نياز به توقف بلند مدت واحد درآن مقطع ودمونتاژ كامل اگزوز ودستيابي به مكانهاي آسيب ديده بود.بنابراين با توجه به تقارن بافصل تابستان ونياز شبكه به توليد واحد امكان انجام كار فراهم نمي گرديد لذااين معضل باقي مانده ومنــــجربه تريپ هاي مكرر واحد مي گرديد.باانجام طرح اصلاحي مشكل تريپ تاميزان 100 % حل گرديد.



صدمات ناشي ازبالا بودن دماي كوپه لود:
بالا بودن دما دراين كوپه منجر به آسيب ديدن اجزا سيستم كنترل نظــــير سنسـورهاي اندازه گيري لرزش ياتاقان ، دتكتورهاي فاير ، سيم هاي ترموكوپلهاي اگزوز ، آسيب ديدن فن خنك كاري كوپه لود ، تريپ هاي مكرر واحد و از همه مهمتر بالا بودن دما در كوپه يك ژنراتور كه باعث سوختن تجهيزات كنترلي جكينگ و خطر آسيب ديدن ژنراتور بدليل كاركرد در دماي بالابود مي گرديد.
















....